Son adetime göre 9 haftalıgim 7 haftada gittim doktorum göremiyorum bekleyelm dedi dun tekrar gittim gozukmuyo bos gebelik olabilir ama beklicez dedi belkide gec döllenmedir dedi bugun özele gittim alttan ultrasyonla baktılar 6 hafta iki günlük kese 5 hafta 5 günlük bebek gördüler ama adet tarihimden geri olduğu icin kalp atışı yok direk kurtaj dediler cok kotu oldum gozukmeyen bebeğim bugun gözüktü ama onada kalp atışı durmuş diolar