Benimde geç döllenme var. ilk gittiğim doktor son adete göre bu çocuk gelişmemiş haftaya gel yaşarsa yaşar dedi. Deli oldum moralim nasıl sıfırlandı, zaten adam sırf 31 yaşındayım diye korunmadığım ikinci ay hamile kalmama bile şaşırmıştı. Tamda yılbaşı haftası cumrtesi günğ diyor bunu kafayı yicem açık yer yok gidecek. Sonra sgk kapsamında olmayan nöbetçi kadın doğum doktoru olan özel hastane buldum araya araya oraya gittik. Nerden çıktı bu dedi doktor gerilik falan yok geç döllenme kese ile bebek ölçümleri uyumlu kalp atışı var gayet normal herşey dedi ama o ilk doktorun bana yaşattığı 24 saati unutmam ve hakkımı da helal etmem. Zaten ne hasta takibi var ne verdiği ilacı biliyor. Her seferinde farklı ilaç yazıyordu ben diyordum bunu kullanıyorum bu var geçen sefer bunu vermiştiniz diye. bide bu çok tavsiye edilen özel hastanede çalışan bir doktor!