Ikı kese gözüktü bırı gerıde son adet tarıhıne göre 7 haftalıklar doktora gıttık ve kalbı duyulmadı bır hafta daha bekleyelım dedı bütün moralım bozuldu ağla ağla canım cıktı. Başka bır doktora gıttık bebekler daha çok kucuk devam eder kalbı atar dedı geç döllenme olmuş 10 gün sonra kalıbını duyarız dedı ama çok endıselıyım böyle bır olay yaşayan varmı😢😢😢