Ahsenkus Papatyam_42 benim 6500 lerde kese göründü ilk çoğumunsa 2336 idi Altan muayene olmuştum kese yoktu görünmemişti bir hafta sonra gidince belli oldu
zbydslck TBG benm vajinal bakılmadı normal karından bakıldı. Benmde beş haftalıktı. Eğer göremezlerse o zaman kesin sonuç için bakılıyo diye biliyorm ben.
zbydslck Zambak-12 Normalde direk karından bakarlar zaten eğer hafta olarak 7-8 iseniz vajinal yaptormayın bence. Vajinal ilk seçenek olmaz zaten gebeliğim başındasnz.
Zambak-12 zbydslck benım de net bir sekılde kese gorulmedı dedi ama gördü keseyı sonra vajınal baktı evet burda dedi bebek bende öyle düşünüyorum Sureklı vajınal bılemedım ya myomlarım var ondan mı acaba dıcem de ne alaka
zbydslck Zambak-12 yok canm bendede polip var biçok kadında miyom falanda vardır hatta. Sen talep edebilirsn karından istiyorum diye .Her kontrolde vajinal bakılmaz benm ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde sadece senn gibi görünmedi diye alttan bakıldı o kadar birkez oda. Saha sonra hiç bakmadılar. Özeldede devlettede.
Zambak-12 zbydslck ıcımı rahatlattın canım ya gerçekten burda evımın yakınında bir devlet hastanesi var kan ve kese için gittim normalde başka bir hastaneye gidicem allahtan keseyi gördü karından ama alttan üstesi baktı zaten bir düşük olayım var kasımdan Ocak ayına kadar o kadar çok alttan muayene oldum ki her doktora hepsı myın gördü baktı o kadar çok kan verdım ki artık ıstıyorum kı bakılmasın kasılıyorum çünkü ben en ıyısı suan 5 haftalık 7 haftada gıdeyım hem bebek hem kalbînı dınlerız degıl mi yoksa 6 haftada gitsem yine doktorun alttan muayene deme ıhtınalı var diye düşünüyorum
zbydslck Zambak-12 aynen canm sen en iyisi 7-8 gibi git doktoruna. Yine söyle miyom vs var sorun olurmu diye. Bişey olmaz Allahn izniyle. Çok haklısın sürekli olması insanı geriyor bi noktadan sonra. İnşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsn rabbim 🌸
TBG Doktorum idrara sıkışık gel dedi inşallah dediğiniz gibi karından olur kontrol, yarın 36.günüm, muayene olacağım inşallah bebeği görürüz sağlıkla🙏
Papatyam_42 Oykuuuuuuuuuu canım en son 21 şubatta 785 ti 24 şubatta 3084 çıktı bugün randevum vardı keseyi gördük 2 haftaya kalp atışını görücez nasipse🙏