Alone azıcık düşünmeden sizi linçleyeceklere cevap vereceksiniz,sabırlar diliyorum öncelikle.tecrübem yok ama duymuşluğum var doktorlarınız ile görüşüp uygun bir zamanda vücudunuz hazırken düşünebilşrsiniz sanırım.sağlıkla ve gönlünüzce olsun umarım🌸