Anneoluyorumm00 Alone hikayeni daha önce okumuştum çok etkilenmiştim rabbim sabır versin öncelikle. Burda 5 sezeryan vardi bir ara oyle hatırlıyorum. Yorum yapalım ki uste ciksin bilgisi olanlar cevap versin ,rabbim yardımcın olsun
Balbebek012 Alone yaa özür dilerim çok üzüldüm 🫶 gönlünce olsun inşallah Hayırlı sağlıklı bir evlada kavuşursun
Eliffyamann Tutaste_ sacma sapan konuşma ya ne bulaşıyorsun kadına, nazik nazik cevap vermiş sana hala cadalozluk peşindesin
Eliffyamann Alone çok üzüldüm canım inşallah sağlıklı uzun ömürlü evlatların olur en hayırlı zamanda🙏🏻
DENIZ_55 Alone bosver cnm takma çok kardeş iyidir destek olurlar birbirlerine sen aldırış etme doğuran sensin bakan esin kimseyi ilgilendirmez cnm rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah rabbim en kısa sürede sağlıklı bi evlat nasip etsin inşallah cnm
umrumdadegil Alone başın sağolsun çok üzüldüm 😓 Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin burda görmüştüm 5. Sezaryen olan. Kaç yaşındasın bu arada bir kaç yıl beklesen iyi olur yinede ve doktorla birlikte gebelik için karar verseniz
Alone umrumdadegil 35 yaşındayım canım. Zaten sezeryan olduğu için 2 yıl kesin bekleyeceğim. Doktor onayı ile hamile kalıyorum zaten her seferinde öyle yaptım ama işte nasip diyelim. Zaten genetik taramalı tüp bebek felan olur olursa da. zaman gösterecek bakalım hakkımızda hayırlısı olsun diyelim
umrumdadegil Alone aa iyi yaşın daha genç beklemek için vaktin var. Aynen bak bende onu diyecektim senin için en iyisi maddi imkanın varsa direkt olarak tüp bebek yaptır çünkü 5. Sezaryenden sonra daha zor olur
Balbebek012 Alone yaşın genç canım benim doktor takibinde kal senin için ne zaman uygun olursa o zaman denersin 🫶🫶🫶 gönlünce olsun inşallah
Tutaste_ Alone kız ozur dilerim ben oyle oldugunu okumadan yazdım kafam dolu benımde valla n sapıttım buara
Balbebek012 Tutaste_ canım benim durum farklıymış ya hep bebekleri ni kaybetmiş allah kimseye yaşatmasın 1 bebiş yaşıyormuş sadece ayyy onu Okur okumaz ağladım ben
Balbebek012 Tutaste_ evet evlatlarını kaybetmiş çok zordur eminim düşüncesi bile kötü ya 4 bebeğini kaybetmiş Ne acıdır düşünmek bile istemiyorum
ayse5512 Alone güzel kardeşim rabbim ebedi cennetinde doyursun sizi evlatlarınıza inşallah 🤲🏼 şefaatçiniz cennet kuşlarınız🥀