Alone Rabbim imtihanını kolaylaştırsın kaderdaşım yaşanılan acı ne kadar büyük olsada yeri geliyor en yakının bile neler hissettiğimizi anlayamazken başkalarının anlamamasına takılma arkadaşım bende ilk bebeğimi 54 günlükken kaybettim şuan 4 yaşında oğlum var pozitifi gördüğümde ağlamıştım mevaya ihanet ediorum gbi hissedip oğlum han ım doğunca iyiki de oldu dedim o olmasa ben toparlanamazdım yarama merhem gbi han ım mevamı unutmam unutamam ama yeni bir evlad iyi geliyor içi yanan anneye şimdide 7 aylık hamileyim 3 aydır hastanelerdeyim gelişmiyor yavrum 32 haftada 470 gr ben ona yanarken annemde dahil aman bida çocuk yapma sakın diyolar benmde hepsi sezaryen ve bu evladımıda kaybedersem rabbim korusun bide gebe kalmamı hepsi garipsicek en derinden acıyı hisseden biziz bize neyin iyi geleceğini de kimseye anlatamayız Rabbim yardımcımız olsun bu imtihandan hayrla kolaylıkla çıkanilmeyi nasip etsin çevremizdekilerinde bizimle imtihan olduklarını fark etmesini nasip etsin