Merloza Alone maşallah, benim ilk olacak nelerle karşılaşılan diyor korkuyorum. Siz 5. Göze aldığınıza göre o kadar da kötü değil demek ki. gaza geldim şimdi 😅
Eylul41 Alone var evet gecenlerde post açmıştı burda bi abla 5. Sezeryanini yapmişti cok rahat geçmişti diye anlatiyordu
Yarenn24 Alone maşallah abla zor olmaz mı senin için normal doğum yaptım o bölgede dikişlerim var acıdan ağlıyorum sezeryan dikişlerine dayanabiliyorsun helal olsun 💖
Alone Guzel_bebem bende 4 oldum 2ay önce. 5. De sıkıntı oluyor mu acaba tecrübesi olanlardan duymak istedim açıkçası henüz hamile değilim tabii daha erken
Merve3545 Guzel_bebem Herhangi bir sıkıntı varmı gebeliğinizde rahime yapışık dediler plesenta çok korkuyorum
Guzel_bebem Merve3545 şuan 8haftalik bir bilgim yok canım inşallah sıkıntı olmaz ablam ikizlerle beraber 4sezeryan oldu bı sıkıntı olmadı çok şükür
3erkekannesii Merloza kişiden kişiye değişiyo aslında zorluğu güzel düşünün güzel olsun :) en zor ilk 3 gündü benim sonra yavaş yavaş toparlanıyosunuz. Ne kadar hareket o kadar hızlı iyileşme bence çok yatakta kalmayın
Alone Eliffyamann benim evlatlarımın hepsi yaşamıyor canım o yüzden aslında bu kadar sezeryan olmuşluğum. Keşke yaşasalardı da bende bu kadar kesilmeseydim ameliyat sonuçta ne kadar rahat geçerse geçsin
Merve3545 Guzel_bebem insallah sorunsuz alırız bebişlerimizi ya :) çok korkuyorum erken doğum vs olur diye bende daha yolun başındayım 11+3
Merloza Alone inşallah kolay geçer 🌺 kayıplarınız için çok üzüldüm, başınız sağolsun. Bence tekrar gebelik düşünmeden önce bir genetik testi yaptırın eşinizle beraber. Ücretsiz şehir hastaneleri yapıyor, ben öyle yaptırmıştım.
mucizemom8 Alone kaç bebeğiniz yaşıyor çok üzüldüm rabbim yardımcınız olsun inşallah sağlıklı güzel geçer
Eliffyamann Alone çok üzüldüm canım inşallah sağlıklı uzun ömürlü evlatların olur en hayırlı zamanda🙏🏻
Eylul41 Alone sen ara abla gir aramas kismina cikar bence orda oku yorumlari 5 sezaryan olan birkac kisi vardi . Postun başligi 5. Sezaryan di sanirim yada 5 sezeryan oldum yazmisti😀
Alone Yarenn24 4. Yü daha 2 ay önce oldum ama bişeyim kalmadı şükür. Yani rahat geçiyor sonrasında da sorun yaşamıyorum çok şükür ama 5. Nasıl olur bilemedim