20 mart benimde acayip sinirliyim, gerginim, üzerine uykusuzluk vs ama en çok hamile hissettiğim dönem şu zamanlar oldu çünkü göneği yeni belli oldu ve bebişin hareketlerini hissetmek onu izlemek ellemek o kadar güzel bir duygu ki, bi yandan bitsin istemiyorum hamilelik 😍 (( göneği- göbeğim— olacak o 😃))