Benimde 12 mart bugün azıcık leke geldi doktoru aradım hemen gel dedi nst çekildi normal dedi bide alttan muayene etmem gerek dedi açılmana bakacağım diye,tabi ben kadına zehir ettim muayeneyi aptal gibi davrandım çatala çıkınca çok sıktım kendimi bakamadı.canım yandı bayağı bağırdım,ağladım😔 normal Doğum yapamayacağımı anladım netice de neden böyle oldu bilmiyorum ama çok üzgünüm 😔😔😔