gak18 Çok dikkatli bakınca ben de gördüm gibi ama göz yanılması da olabilir inşallah hayırlısıyla sağlıkla vardır canım. Telefondan telefona da değişebilir gözükmesi. Siz çıplak gözle görüyorsanız iki gün sonra tekrar deneyin belirginleşir 🥰
Merve8155 gak18 ben ciplak gozle gorurken bile zorlaniyorum ama var gibi geliyor bana cunku ayni markyla bi kac gun once yaptigimda sabahinda bile ne kuruma cizgisi ne golge vardi o yuzden bende sasirdim bana mi oyle geliyor dedim
Merve8155 zlemceylan bende goruyorum canim ama emin olamadim kanda veremiyorum baska testim de kalmadi burda sadece bu marka var en guvenilir
zlemceylan Merve8155 bence yarın tekrardan al koyulaşma olacaktır varsa hem de ona göre kan vermeye gidersin 😍
Merve8155 hanimiys lutfen tartismayin var veya yok diyip gecebilirsiniz. Goren gorur gormeyen gormez tartismayalim🌸
Merveemctgcl hanimiys ne uzatmışsın Allah aşkına kız çizgi var dedi diye post sahibi hamileyim diyip 9 ay beklicek mi zaten çizgi hiç gözükmese buraya atılmazdı o test
Merve8155 Merveemctgcl ya bi soru sordum alt tarafi var veya yoktur 🙄 herkes gorecek diye bir sey yok sonuca bosverin
mucizemom8 Merve8155 onun yalancı pozitif verdiğini duymadım hiç umarım inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏