Ay42 Normal sanırım canım. Bende adete 6 gün kala falan test yaptım silik çizgi çıktı. Ertesi gün bir daha yaptım yine silik çizgi çıktı. Dün gece de kan verdim 38 çıktı şuan adetime 4 gün var. Mesela benimde 2 gün gelmese ve sağlıkla ilerlerse 200ü bulur