Merhaba hanımlar, benim adete 4 gün kala erken gebelik testi yaptım hiç bir şekilde çizgi çıkmamıştı daha sonra ben hamile değilim dye önemsemedim adeti bekledim. Adetim 1 gün geçince eşim test alalım bir daha yap dye ısrar etti. Test aldım yaptım. Ve şok oldum çift çizgi. Daha sonra adetimin 2.gecikme gününde kan verdim beta 263 cıkmış. Yani demem o ki değerim normal mi sizce 2 gün geçmesine göre?