İlk erken gebelik testim pozitif çıktıktan sonra doktor kontrolünde kan tahlil sonucum beta hcg 2898 çıktı yüksek mi bir riski var mı bilmiyorum şuan da ikili test yaptırdı doktor ense kalınlığı normal dedi ama kan tahlili sonucu endişe ettiriyor bana riskli çıkmaz değil mi fetal dna yaptır der mi 5 mart kontrolüm amniyosentez yaptırmak istemiyorum asla nasıl bir yol izlemeliyim peki ben..