Mahinur-12 Dfnsyn pazartesi günü muayene oldum nst ye girdim hafif sancım çıktı haftaya tekrar gidicem kontrole
GulsenUlu Dfnsyn ben de hic aliskin degilim, saskin ordek gibiyim su an evde 🤣 kendime is yaratmaliyim gibi geliyor 🥲
Oslem7 Dfnsyn gidip geldik şükür, 3 mart zorunlu sezeryan hatta sezeryan sirasinda bebek gibi büyüttüğüm😬 miyomu da almaya çalışacak doktorum bakalım şimdilik beklemeye devam🍀 saglicakla gelsin sizin de miniğiniz
Dfnsyn Oslem7 benim de zorunlu sezaryen dermoit kistim varmış onu da alacak sezaryen ile 6 martta. 🙈🙈 sağlıkla kavuşalım hepimiz
denizin__annesii Dfnsyn 37+2 suanlik bişey yok yarın kontrolm var sezeryanla doğum yapmak istiyorum doktorumla konusucam baklm belki gün verirler
denizin__annesii Dfnsyn olur tabi 🤲🏻🥲❤️😘 ee durumlar nasl havalar nasıl bu günlerde çok yorucu geçiyor benim 3. Gebelik şuan iki çocuğum da var 3 ve 2 yaşlarında çok yorucu oluyor artık 😁 ev temizliği sürekli yapıyorm derin temizlik basldi biti çok şükür ramazan ayıda geliyor aradan çıksın doğumdan sonra gelen giden olursa diye çocuklar küçük diye her yer sürekli dağılıyor kapıları pencereleri sildim televizyon sildim sanki silinmemiş küçük parmak izleri var her yerde 🤣🥹 🤲🏻
denizin__annesii Dfnsyn bu gün gitim hafta ya Çarşamba günü gel doğum gününu verirz dediler yani bu gün de olmdi 🥴
Dfnsyn denizin__annesii ben daha bugün izne ayrıldım, 37. Haftaya kadar full çalıştım. Şimdilik evde olmanın şaşkınlığı içindeyim 😅 ilk gebeliğim çok şükür rahat bir gebelik geçirdim, minik kızım beni yormadı 🧿. Geçen hafta yardımcı ablaya evi temizlettim ama kar yağmur derken camlar yine battı, belki haftaya tekrar alır öyle hallederim 🙏🏻
babyandmom__ Dfnsyn Bende 37 haftalık hamileyim aşırı vajina ağrısı karın acısı kasık ağrısı yaşıyorum tek miyim bu konuda ya 🤦🏻♀️
Dfnsyn babyandmom__ biz de 37+0 ız ama öyle bir şikayetim çok şükür yok. Ara ara hafif sancı kasılma oluyor ama sonrasında geçiyor, doktorunuza danışın mutlaka
Selif1x babyandmom__ bana da gelip gidiyo o ağrılar ama kısa sürüyor. Hareket edince hafifliyo gibi hissediyorum
Selif1x Yarın 37+0 oluyorum 🐥 öğretmenim, istanbulda iki gündür tatil, ekstra tatil oldu bana da :) üzülüyorum biraz öğrencilerimi bıraktığım için ama bunun konumuzla alakası yok 😂 3 mart’a verdi bana da sezaryen günü. Son 11 günü kaldı oğlumun hapiste 😂
Selif1x Asenam_16 aa günlerimiz aynı imiş :) geçmiş olsun bu arada umarım çabuk atlatır, sizden uzak tutsun allah hastalığı 🙏🙏 evde zor da olsa uzak durmaya, maske takmaya falan çalışmak işe yarar belki 🙏
Asenam_16 Selif1x yaa Amin 🤲 uzak duruoz ayrı odada yatıo. Ama bana bulaştı gibi boğazımda garip Bi ağrı var, sabah tan beri ıhlamur ballı süt limonlu su felan içiyorum. İlerlemez umarım 🤲😕 sizin de mi 3 martta doğumunuz? 🥰