SGE o kadar aynı şeyleri yaşamışız ki 😅 benim de eşim doktor nöbet usulü çalışıyor ben de diyetisyenim bugün izne ayrıldım artık, bu zamana kadar çalışmak çok zor oldu ama başardık sonrasında rahat ederiz inşallah 🙏🏻 ailemden uzaktayım başka şehirde görevdeyiz. 6 marta gün aldık inşallah Mart başı gibi gelecekler ama çalışıyorlar diye çok kalamayacaklar sanırım🙈