Ebru-ramo 37+3 bende 27 şubat sezeryan günü bugün biraz sırt ağrısı var normal mi sizce ilk gebeliğim
Asenam_16 Selif1x yaa Amin 🤲 uzak duruoz ayrı odada yatıo. Ama bana bulaştı gibi boğazımda garip Bi ağrı var, sabah tan beri ıhlamur ballı süt limonlu su felan içiyorum. İlerlemez umarım 🤲😕 sizin de mi 3 martta doğumunuz? 🥰
Selif1x Dfnsyn ayy hadi inşallah arkadaşım bu güne kadar güzel geçirdik son 10 günümüz her şey hallolacak inşallah ❤️
denizin__annesii Dfnsyn bu gün gitim hafta ya Çarşamba günü gel doğum gününu verirz dediler yani bu gün de olmdi 🥴