Dfnsyn Bugün 37+0 olduk, çok şükür bu günlere gelebildik 🤍 sizde durumlar nasıl bu hafta itibari İle bizi neler bekliyor? 6 Mart tam 39+0 a zorunlu sezaryen günü verildi bize 🌸
wherearetheavocados Dfnsyn 37 de hep bir karın ağrısı yaşadım şimdi 38 oldum hiç bir şey yok sadece karnım rahatsız ediyor yatakta dönerken felan
Dfnsyn wherearetheavocados yatakta dönerken zorlanma bende 2 haftadır var 🙈 karın ağrısı da bugün var gibi 🙈
Mahinur-12 Dfnsyn bizde 37+4 olduk ağrılar yatakta donememe uyuyamama artı fun gece sancim vardı karın agrisiyla beraber bir korktum baya geçmedi ara ara belimden vuruyor yine hayırlısi bakalım
Oslem7 Bizde 37+1 olduk uykular haram modundayiz😅 sezeryan için 3 mart dedik ama bugun kontrol var bakalım degisiklik olacak mi, kar yağışından gidebilirsek tabii 🙈
Mahinur-12 Dfnsyn pazartesi günü muayene oldum nst ye girdim hafif sancım çıktı haftaya tekrar gidicem kontrole
feride09 37+6 olduk 🐣 bekliyoruz bakalım nasıl ilerleyecek ara ara kasık ve bel ağrım olmaya başladı her an doğuma gidecekmiş gibi beklemek çok heyecanlı bir yandan da stresli 😂
Nurnur2 Dfnsyn tuvalete kalkmasam sürekli bende bir 4 yastık kullanacam da çok kalkıyorum yastıklarla zor oluyor 😅
Oslem7 Dfnsyn gidip geldik şükür, 3 mart zorunlu sezeryan hatta sezeryan sirasinda bebek gibi büyüttüğüm😬 miyomu da almaya çalışacak doktorum bakalım şimdilik beklemeye devam🍀 saglicakla gelsin sizin de miniğiniz
Tubau Dfnsyn 36+3 henüz gün almadık ama ben de zorunlu sezeryan olacağım. Sağlıkla gelsinler inşaallah 🌸