SuEr_Tu1512 Mor-kelebek Yaa maşallah çok sevindim senin adına🧿🥰 Benimde bat 24. Adete 5 gün kala kan vermiştim 38 çıkmıştı çok yeniyiz daha🥹♥️
Mor-kelebek SuEr_Tu1512 yaa maşallah yoldaşım sağlıkla ilerleyelim inşallah 🌸 bugün tekrar kan vercem bakalim yükselme var mı diye insalah yükselme olursa kese zamanına kadar beklerim artık😇 sen tekrar kan verdin mi
SuEr_Tu1512 Mor-kelebek Off biz senle daha önce konuşmuşuz 🤦🤭 Yoldaş diyince aklıma geldi 😅 Vermedim bende, sen verince haber ettt
SuEr_Tu1512 Mor-kelebek Bende sağlık ocağına gidiyorum bu saatten sonra kan alırlar mı ki yaa geç mi kaldımmm
Mor-kelebek SuEr_Tu1512 bakalım verdim kan sonuç ne zaman çıkarsa artık 😇doktor da bir şaşırdı dedim enfeksiyon için gelmistkm kontrol için beta istemistiniz dedim ee negatif mi dedi yoo hayır 30 sonuç dedim oda bir şaşırdı 🤭🤣🤣
Mor-kelebek etkafa ya Gebze’de misin hatırlayamadım valla konuşmuş muyduk şuan Farabide kan verdim. Normalde bah da Büşra budak vardı ona gidecektm ama oda sanırım hastaneden ayrılıyor. Sen nereye gidiyorsun
etkafa Mor-kelebek ben daha gitmiyorum canım bu ay bekliyorum İnşallh olur bat 10 mart olursa farabi yada Fatih’e gidecem peki kanı nerde verdin acilden mi kabul ediyor mu gebelik için
Mor-kelebek etkafa yok canım normal poliklinikten verdim ben başka bişey için kadın doğuma gelmiştim bat 25 benim normalde ilaç başlayacaktık tesadüfen kan verdim gebelik varsa ilaç dokunmasn diye meğerse gebelik varms 🤗😍
etkafa SuEr_Tu1512 burda öyle canım bilmiyorum ki sor yüne istersen ama 11 den sonra almıyorlar genelde hastanenin aciline git istersen