handee3535 etkafa 11 yaşında 🤭 11 yıldır düşünmüyordum. Yeni yeni düşünmeye başladık bebek. Aslında istemiyordum. Yeni istedim 😅 29 yaşımdayım. 30 olmadan yapayım dedim.
ppmerlina Mor-kelebek aynen canım biliyorsun bende de buna benzer olmuştu fakat öyle olsa sonuç bu kadar yüksek çıkmaz çok şükür sağlıkla doğuracaksın inşallah 🤲🏼 darısı başımıza 🤲🏼💕
Mor-kelebek ppmerlina hadi inşallah canım en çok kızım için istiyorum ona bir yoldaş olsun kaybımdan sonra aklı hep kardeste ne zaman kardeşim olacak bunu kardeşime sakladım bu bana olmuyor kardeşim giyer 🤗😇
yarenatlas Mor-kelebek ben de böyle şans eseri kan verip öğrenmiştim 7 gün vardı reglime ve hiç beklemediğim bir aydı betayı 25 görünce benim de sizin gibi elim ayağım titremişti, şu an 26. haftadayız çok şükür 🙏🏻 darısı başınıza sağlıkla ilerlesin inşallah 🌸
Mor-kelebek yarenatlas çok teşekkür ederim inşallah hayırlı sağlıklı iler 🌸 sizde sağlıkla kucağınıza alıp sağlıkla hayırlı evlat büyütün inşallah 🌸😇
Mor-kelebek handee3535 iyi marka teste para vermektense bencede özelde ver çok bişey değilmiş hem daha garanti sonuç 🌸
Mor-kelebek Ogretmen teşekkür ederim 🌸 çok sevindim hayırlı uğurlu olsun sizinde 🌸 gecikmeniz var mıydı