etkafa Mor-kelebek ben Fatih yada farabi hangisinden memnun kalırsam canım Fatih’ten Ayhan bey farbiden Murat beyi söylediler bilmiyorum ama nasıl senin gidip önereceğin bi yer olursa ben de degerlendirirm
Mor-kelebek etkafa yani filiz hanım iyiydi iki sefer gitmiştim güzel ilgileniyor ama odaya ikiserli alıyor hastaları
Mor-kelebek @SuEr_Tu1512 @etkafa çok şükür kızlar beta da yükselme.var ama henüz hiç birşey net değil kese gozukene kadar beklicem 10 gün sonra tekrar gidicem 🤗
SuEr_Tu1512 Mor-kelebek Veremedim malesef öğleden sonraya kaldığım için almadılar☹️ Test yapabildim 🤷