Mor-kelebek Aysenur222 ya nasip olursa beta biraz yükselse içim rahatlasa 7. Hafta giderim tahminime göre kalp atışınıda duymak için yoksa kese var yok yine strest oluyor insan
Aysenur222 Mor-kelebek hiç sitres yapma canım herkez bekliyor kese için git tabi kalp atışı için doktor zaten 7.5 haftayken gel diyo bana öle dedi
handee3535 Mor-kelebek Aaaa seni hatırladım. Gözün Aydınn çok sevindim. Sağlıkla kucağına al inşallah. 😍😍😍😍
Mor-kelebek handee3535 çok teşekkür ederim canım çok sağol dua et olur mu sağlıkla ilerlesin inşallah çok küçük daha 🌸
handee3535 Mor-kelebek Sağlıklı olacak bebişin Allahın izniyle. Hiç bişeycik olmayacak ❤️❤️ Sağlıkla gelsin. İkinizde sağlıkla kavuşun 🧚♀️
handee3535 Mor-kelebek Hayır olmadım. Adet ağrısı gibi ağrı gidip geliyor. Bilmiyorum Akibetim ne olcak. Merakla bekliyorum. Bugün olmam gerekiyordu. Ne gelen var ne giden 😂😂
ppmerlina Mor-kelebek aşkım 30 çıkmış tabikide hamilesin şimdiden hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌹💕🧿😍
Mor-kelebek ppmerlina çok teşekkür ederim canım o kadar çok kimyasal duydum ki daha önce bende iki sefer yaşadım kan vermemiştim ama testler pozitif çıkıyordu regl gecikiyordu sonra birden boşalıyordu öyle anlamıştım 😢 şimdide güvenemedim hemen umut bağlamaya korkuyorum açıkçası 🌸💐
Mor-kelebek handee3535 inşallah canım inşallah 💐 sendende güzel haberler gelsin buraya inşallah Allah’ın izniyle kan verirsen etiketle beni de 🌸
ppmerlina Mor-kelebek aynen canım biliyorsun bende de buna benzer olmuştu fakat öyle olsa sonuç bu kadar yüksek çıkmaz çok şükür sağlıkla doğuracaksın inşallah 🤲🏼 darısı başımıza 🤲🏼💕
handee3535 Mor-kelebek Bugün vermeli miyim sence ? Bilmiyorum kararsız kaldım. 🥲 varsa Çıkar mı bugün ?
handee3535 etkafa Test yapmıyorum. Çünkü pozitif gösteriyor, kanda negatif çıkıyor. O yüzden testlerle aramı bozdum. Kan veriyorum. Hem kan Testten daha ucuz 😂 bakayım bugün yine kan vereyim Özelde.
handee3535 etkafa Kabul etmiyor acildekiler 😅 Bunun için acili meşkul etmeyin diyorlar. Özelde Kan 180 TL çok pahalı değil kız.
Mor-kelebek handee3535 iyi marka teste para vermektense bencede özelde ver çok bişey değilmiş hem daha garanti sonuç 🌸