Ben yazin sezeryan olucam. 1 tane siyah gecelik sabahlik takimi aldim sabahlik diz altina kadar iniyor. 1 tane beyaz pijama ve sabahlik takim aldim.
Aslinda hic beyaz istemiyodum ama nereye baksam herkes beyaz giymis, lacivert sevmiyorum, pembe ve mavi de ic gosteriyo beyazdan farki yok gibi geliyo. Siyah giyince de karalar baglamis derler mi?
Bi de ilk dogumum sureci bilmiyorum bilen anlatabilir mi?
-Sezeryan doguma onlukle gidicem, odaya o sekilde onlukle geri getircekler, ziyarete gelenler beni onlukle gorecek. Yani herkes aksama kadar orda beklemiyodur herhalde, e ayaklanip ust degistirip kendi geceligimi giymem bikac saat surerse kimse ne renk giydigimle ilgilenmez diye dusunuyorum.
-Onlukleyken yurutmek icin hemsire gelirse siyah sabahligi giyerim diyorum, oyle olur mu?
-Beyaz pijamali takimi aslinda gelen giden ziyaretcilere hosluk olsun neden siyah giymis demesinler diye aldim, fotograf cekimi vs umurumda degil. E ben bu beyazi ertesi gun cikinca mi giycem ertesi gun pek kimse gelmez gibi dusunuyorum.
-Sezeryanda hastanede 2 gun kaliyoruz ya diyelim ki ptesi sabah yatis yaptik sezeryan oldu, sali gunu aksama dogru hastaneden cikis mi yapiyoruz yoksa sali da kalip carsamba mi cikis yapiyoruz?