elmaelmaelma ikiz_annesi1 bazısı tesettürlü de olsa kısa kol istiyor, gelen olunca üstüme sabahlık alırım diye. O yüzden sordum. Ben kısa kol yuvarlak yaka olarak relax mode diye bi markadan almıştım. Genelde v yaka oluyor.
Hashasbirey Nazo77 ben de bu fiyatlara almadım. Gorsel olması için ilk bulduğum yerden ekran görüntüsü aldım
SancarMom 01Suna01 Normal doğum yaptım 2 elbiseli 1 pijamalı takım götürdüm 1 gece kaldım ilk doğurduktan sonra pijamalıyı giydirdiler üşüme falan geldi hatta 1 saat sonra kanama oldu üzerime geçti elbiseliyi giydim ama keşke yanıma eşofmanlıdan alsaydım hiç sevmedim sezeryansa belki olabilirde pantolonlu tercihim Ekim ayında doğum yaptım . Hastaneden çıkarken eşofman takımımı giydim çıktım