Kylr Sulemmu mevcut ama buraya yükleyemiyorum niyeyse. 3 ü de suwenden. İsterseniz Trendyoldan bakabilirsiniz. Suwen lohusa pijama gecelik diye bakabilirsiniz. Gecelik beyaz önden düğmeli ön kısmı dantel. Birde onun alt üst takımı var aynı modelin. Bir de yine suwenin yine gömlek pijama modeli beyaz üstüne siyah şeritli.
Fatmadmr37 Gzde4507 bence elbise daha iyi olur sezeryan olacaksa eğer. Çünkü dikiş olduğu için alt sıkıntı oluyor indirmek falan açısından hemde dikisi de rahat bırakmak çok daha iyi oluyor. Benim ki acil sezeryan olmuştu önceden çantam hazırdı hem elbise tarz hem alt ust olarak vardı ama ben elbiseyi giydim.
yilanbasmedusa 01Suna01 ebelerim doğumdan önce muayene için mutlaka elbise önerdiler, sonrasını bilmiyorum ♥️
01Suna01 Fatmadmr37 teşekkür ederim benimde 3.sezeryan pijama takımı giymiştim ama gecelik tarzi şuan daha mantıklı geliyor tabi
01Suna01 01Suna01 bu modeli beğendim hem geçelik hem pijama olarak ama renk olarak pembe düşünüyorum veya kırmızı
Ftmnnr asafmom-22 takımın önünde erkek bebek var onu bilemedim hastane de hemşireler yada gören gulermi diye düşünüyorum 😂
Girlmama 01Suna01 bence bu lohusa takımları saçmalık düğmeli bir pijama takımı çok yeterli aç düğmeyi emzir ayrıca beyaz olması da çok saçma ben suwenden çiçek desenli kolları dantelli çok şık 2 ayrı takım aldım içinde rahat ettiğiniz pijama olması yeterli
Mehmeteren-ve-defneninannesi Rumeysaeliz trendyolda elitol marka düğmeli pijama takımındiye geçiyor link yasakmış
Mehmeteren-ve-defneninannesi Nanelimon_19 trendyolda elitol marka düğmeli pijama takımındiye geçiyor link yasakmış
Betamom Balbebek012 normal dogum olunca doguma kendi kıyafetinizlemi giriyorsunuz yoksa önlük mü giydiriyorlar ? Ben idrak edemiyorum nasıl bir şeye ihtiyacım olduğunu.
elmaelmaelma ikiz_annesi1 bazısı tesettürlü de olsa kısa kol istiyor, gelen olunca üstüme sabahlık alırım diye. O yüzden sordum. Ben kısa kol yuvarlak yaka olarak relax mode diye bi markadan almıştım. Genelde v yaka oluyor.