Kanamadan ziyade beyaz çok iç gösteriyor, iç
Çamaşırı olduğu gibi görünüyor. Gelen giden olunca rahat edemem diye beyaz ya da ekru gibi tercih etmedim ben 2 doğumumda da.
Koyu renkler de garip duruyor. O yüzden pudra pembe, uçuk mavi, su yeşili gibi pastel ve açık renkler daha iyi oluyor. Ben pudra pembesi ve somon renk almıştım.
Pijama ve gecelik olayı kişiye göre değişiyor. Doğumlarımın 2si de sezaryendi, pijama kullandım. Geceliği boşuna koymuş oldum valize.
Normal doğumda alttan muayene olduğu için gecelik gerekebilir ama sezaryende dikiş yerine baktıkları için pijama daha rahat oluyor. Kalçaya kadar indirsen yetiyor. Gecelik olsa komple göbeğe kadar sıyırmak gerekir.