01Suna01 Selam hanımlar doğumdan sonra pijama takımı mı daha iyi yoksa gecelik tarzı olarak mı daha kullanışlı olan hangisi ve renk olarak da beyaz tercih ediliyor sanırım ama kanama olması durumunda nasıl olur bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Fatmadmr37 01Suna01 ben sezeryan dogum yaptım o yüzden benim elbise tarzı gecelik daha kolay oldu onlardan giydim. Ama normal doğum yaparsanız takım da giyebilirsiniz sorun olmaz.
Merve_kucuk 01Suna01 ben ikisinden de aldım. İkisi de koyu renk. Bide önden düğmeli siyah pijama aldım
deletedmom43191 01Suna01 beyaz sıkıntı olabilir kanama çok okuyorlar günler alt üst takım tercih etmelisin
Balbebek012 01Suna01 ben hem gecelik hem de pijama kullandım normal doğum yaptım iksiyle de rahat ettim gecelik de hemen toplayıp tuvalete gidebiliyorsun eğil kalk derdi olmaz lacivert mavi koyu pembe kullandım sorun olmadı
01Suna01 Fatmadmr37 teşekkür ederim benimde 3.sezeryan pijama takımı giymiştim ama gecelik tarzi şuan daha mantıklı geliyor tabi
Betamom Balbebek012 normal dogum olunca doguma kendi kıyafetinizlemi giriyorsunuz yoksa önlük mü giydiriyorlar ? Ben idrak edemiyorum nasıl bir şeye ihtiyacım olduğunu.
yagmur_17 01Suna01 canim ben 3 adet tercih edicem 2si hastane icin biri elbiseli biride takim suan ne sekilde dogum yapacagimi bilmiyorum o yuzden garantiye almak amaciyla iki sekilde ve koyu renk tercih etmek istiyorum ama bir tanese evde normal acik renk bir tık suslu bisey istiyorum ilk gebeligim ozeniyorum cunku ben lohusayim havalarinda biseyler olsun diyorum 😂
Babyyyy15 Bende bir tane elbise gecelik bir tane pijama takımı düşünüyorum doğumdan ciki ca elbise daha rahat olur hep alt muayene hem tuvalet için ayaklanınca da pijama takımı giyerim diye düşündüm ama renk konusunda çok kararsızım beyaz giymek sünnet diyorlar
asafmom-22 Bunu çok beğeniyorum hem doğumdan sonra da rahatlıkla kullanırım diye düşündüm Lacivert yada siyah almayı düşünüyorum indirime girince, açık renk lohusa pijama takımım da var, pijama elbise istiyorum birde inşallah yeter 😃
Melo_mom1 asafmom-22 lacirvert renk aldım kumaşı esnek ince bence çok güzel hastaneler zaten sicak tavsiye ederim dogumum 10 Mart insallah🥰
Ftmnnr asafmom-22 bu indirime girmiyor 6 aydır takip ediyorum sadece 500 e kadar indi beyaz rengi ben de bunu alicaktim ama indirime girmedi bir türlü diye vazgeçtim bir tane buldum çok güzeldi tam aradığım gibi aldım ama hiç dikkatimi çekmemiş yada onemsememisim önünde erkek bebek var başta hoşuma gitti aldım ama sonradan hastane çantasına koyarken gözüme battı komik mi olur bilemedim ama yine de koydum 🤷
Edanursoylu Ben ilk doğumumda da şimdide 3 tane pijama takımı koydum. Elbise gibi olanla asla rahat edemem. Aldığım takımların biri sabahlikli pembe bir tanede ilk giydirilirken koyu renk olsun diye siyah aldım diğeri yine pembe 🤣 Yani elbise veya pijama kişinin kendi rahat edişine bagli🫶
S1nbkr 01Suna01 İlk gün için koyu renk bi gecelik sabahlık takım tercih ettim, haricinde bi tane daha gecelik ve alt üst takım aldım yedek bulunsun nolur nolmaz hangisiyle rahat edersem ☺️
ayseayseaysee Peki beden olarak neyi tercih etmeliyim acaba çok kararsızım 😅 sezaryen ya da normal doğum sonrası ne kadarım gider de kaç haftalık gibi görünürüm şu an 30 haftalığım mesela şu anki bedenime göre alsam doğum sonrası giyebilir miyim 😅
Talentedmom 01Suna01 beyaz sıkıntılı ya kanama geçme durumu olur desenli daha iyi olur düğmeli pijama takımları daha iyi olur
Ozgekiz 01Suna01 ben bu gelinlik gibi olanlardan aldım bir tane ama giymedim. Fotoğraf çekimini falan iptal etmistim, enerjisel olarak kotuydum doğum sonrası. Gri bir gecelik almıştım, bir de siyah pijama takımı. Gri olanı bulamadım ama bunun aynısı idi.
Ozgekiz 01Suna01 hmm bir de siyah kimono almıştım Trendyoldan. Uzun mis gibi, doğum öncesi, önlükle koridorda gezerken de giymiştim arkası kapansın, rahat edeyim diye. Geçen yaz da deniz kenarında giydim mis 😄
Esma006 01Suna01 ben altlı üstlü aldım normal mi olur sezeryan mi bilemiyorum ama bedenimden üç beden büyük aldım
Mehmeteren-ve-defneninannesi 01Suna01 Ben bunları aldım daha sonra günlük hayatta da kullanmak istediğim için fotoğraf çekimi falan da yaptırmayacağım yeterli bu. İki tanesini çantama koydum bir tanesi eve gelince temiz kalsın diye