kalocwom ilk bebeğimde önce Philips avent antikolik biberon aldım biraz gaz yaptı memnun kalmadım biraz araştırdıktan sonra dr browns 270 ml aldım inanılmaz memnun kaldım oğlum 2 yaşına kadar mama içti onunla, çok da sağlam bu süreçte 1 defa kırıldı. Tekrar kırılıp biberonsuz kalmayım diye 3 lü olarak almıştım Suan 3 taneside duruyor 2. Bebeğim emmezse onun içinde kullanacağım