EmelDoga Ben markaya mesaj attım bilgilendirme olarak şunu yazdılar ama hala neyi almam gerektiğini anlayamadım. Merhaba. Biberonlarımız gaz sancısı önlemek, geğirme,kusma ve kolik sancılarını en az seviyeye indiren özel hava akış sistemine sahiptirler. Ayrıca bu sistem sayesinde mama hava ile temas etmediği için, içerisinde bulunan vitaminler de korunur. Biberonlarımızda hava akış sistemi sayesinde negatif basınç oluşmaz ve damla damla ve sürekli bir akış sağlar. Dar Ağız veya Geniş Ağız biberonlarımızın özellikleri aynıdır. Her iki şekil biberonlarımızda özel hava akış kanalına sahip olup gaz önleyici özelliklere sahiptir. Akış hızları her iki biberon emziğinde dar veya geniş aynıdır ve 0+ aydır. Emzik Seviyesi büyüdükçe delik büyür. Geniş ağız options+ biberonlarımız emziği anne memesi şekli gibidir. Dar ağızları ise meme ucu şekli gibi düşünebiliriz. Tercih sizin.
Dar ağız biberon emzikleri ve geniş ağız biberon emzikleri birbiri ile uyumlu değildir. 🤗
Yeni doğan bebekler için cam biberon almanız tavsiye edilir. Daha sonra bebek kavramaya başladıkça atma tehlikesi olabildeğinden PP lere geçiş tavsiye edilir .PP yani polipropilen BPA (Bisfenol A) sıfır olan güvenle kullanacağınız bir plastik türüdür. 🍼