kalocwom avent kullandım memnun kaldım yazıklarınızın hiçbiri bende olmadı açıkcası. Ama ikinci tercihim “medela calma” üçüncüsü dr browns olur benim. 6 yıl öncede aynı markalar popülerdi.
Medela calma meme reddini engelliyor kesinlikle. Dr browns unda kolik gazları için iyi olduğunu söylüyorlar ama ucu bana yenidoğan için fazla büyükmüş gibi geliyor. Belki 6 aydan sonra o büyüklükte bir biberon ağzına geçilebilir zaten o zamanda artık kolik ağlamaları bitmiş oluyor.