Hanımlar kullanıcıların çoğu Philips Avent’ i öneriyor, en çok satılanlarda 1 numarada da bu marka var ama yorumları okuduğumda memnun olanlar kadar memnun olmayanı da çok fazla. Yorumlarda kapağının tam kapanmadığı, emzikli kapağın kapağını kapatmanın zor olduğu ve silikon ucun dışarı attığını, antikolik özelliği için ise bir nokta varmış ve o noktanın denk getirilmesi gerektiği gibi gibi şeyler okudum. İkinci tercihim ise başlıktaki gibi Dr. Browns markasıydı. Bu marka ile ile ilgili olumsuz bir yoruma denk gelmedim diyebilirim. Aranızda bu markayı kullanan var mı dezavantajlı gördüğünüz kısımlar var ise paylaşır mısınız? Ayrıca Avent ile ilgili de bu yazdıklarımı yaşayan oldu mu?