Nehirimmm06 biri devlette anestezisiz oluyor demiş ama olur mu öyle şey Allah aşkına bile bile canını yakarlar mı o denli? O arkadaş nereden görmüş bilmiyorum ama çok saçma geldi. Ben de geçen sene aynı senin gibi kayıp yaşadım. Ank şehir hastanesinde kürtaj oldum. Ameliyat önlüğü giyip sandalyeyle kürtaj odasına götürüyorlar. Sedyeye yatıp bacaklarını kaldırıyorsun destekle. Solunum yoluyla anestezi veriyor. 10a kadar say diyor 3 4 derken bayılıyorsun. Sonra odanda açıyorsun gözünü. Adet olur gibi biraz kanaman oluyoe ama canın yanmıyor sadece ağrı oluyor ağrı kesici yapıyorlar zaten