Nehirimmm06 kanaman yoksa kanamayı başlatmak için dil altı veriyorlar. Kanama başlayınca kürtaja alıyorlar. Bu şekilde yapılırsa daha temiz bi işlem oluyormuş. Kanama başlamadan rahim duvarını tam sıyırmak mümkün olmuyormuş. Devlette de ilaç vereceğiz düşük yapacaksın parça kalırsa kürtaja alıcaz demişlerdi ama kabul etmedim özelde anestezili kürtaj oldum