Nehirimmm06 yok canım dil altina bir ilac verdiler sadece sonra normal kan testlerimi yaptilar kronik rahatsizlik vs varmi diye sordular ettiler ozele klinihe gidiyordum orda ogrendim zaten bos gebelik oldugunu gun icinde tekrar ozel hastaneye baska doktora ciktim kese icin alttan muayene ederek bu sonuca vardilar anestezi ile kurtaj oldum