Symstf Ahsensmom yoo bende ayıcıktım ama şimdi yusyuvarlak olma yolunda ilerliyorum doğuma yuvarlanarak giderim artık 😂 aynı sayılırız bende 103 ile hamile kaldım 😅
alpege_ Esma_Sakmak sezaryen gunu mu verdi sanada canim bana ilk doguma kilosundan dolayi normal dogum demedi haftaya saliya gun verdi🥹
Ahsensmom alpege_ ooyyy dogum yaklasinca iyice kilo alıyorlar demek ki 😍😍 kolaylıkla sağlıkla dogsunlar insallaah
Melike1001 Ahsensmom ayy inşallah bizimde almıştır full kızıma kilo aldıracak şeyler yiyorum kilo bizim için önemli erken doğum riskimiz var kilomuz ne kadar toparlamış olursa o kadar iyi olur diye düşünüyorum 🥰
Esma_Sakmak alpege_ evet sezaryen ben cuma günü gidicem ya sali ya çarşamba alicam dedi 3 sezaryen benimkide sağlıkla gelsinler kuzucuklar🥰