Ahsensmom Gulsemin6155 olsun sonra düzene giriyor bizimki de öyleydi suan 34+6 ile Uyumlu görünüyor 🥹
babyUras_ Ahsensmom nst güzel çıkınca 4 hafta sonra gel dedi bana 36 haftaya denk geliyo işte 😊 sizi neden erken çağırdı ?
Sinemmm_23 Ahsensmom evet çok şükür bakalım hangimiz önce doğurucak anlaşalım aynı gün doğuralım 😂😂😂😂
Ahsensmom babyUras_ 34 haftalık benimki nst de güzel bebekte de sorun yok ama erken gel dedi bilmiyorum 🤷🏻♀️
DENIZ_55 Ahsensmom aynen öyle uzun zamandır tanıyorum doktorumu ya ikimizde tatlış bi prenses bekliyoruz ismi belli oldumu ya🥰😊
GirlandBoy_Mom Ahsensmom 15 haftalıkken 120 gramdı detaylıya giricem martın ilk haftası bakalım ne kadar olmuş oğlum😍