MG1994 37+0 da 3.500 kg dı şimdi 37+5 günlüğüz 5 gün de ne kadar olmuştur bilmiyorum doktorum gebelik şekerinden şüphelendi diyetisyene yönlendirdi.
user2524 24 haftada 680grdı şuan 26+4teyiz çok merak ediyorum. 7. aya giricem ama hiç 7 aylık bi göbeğim yok gerçi bende zayıfım. Korkuyorum kilo almıyor diye 😔😔
goldendaisyy Prensess33 ben de şimdi 26+2 haftalık hamileyim ve 24+1 de 780 gramdı sizinle tıpatıp aynıyız 🥹🫶
Damlasvs 33+5 yarın kontrol günümüz heyecanla bekliyorum bebişim kaç kilo olmuş nasıl diye ayy ayyy hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallahhhh 🥹😍
Esma_Sakmak alpege_ evet sezaryen ben cuma günü gidicem ya sali ya çarşamba alicam dedi 3 sezaryen benimkide sağlıkla gelsinler kuzucuklar🥰