Beyzahamarat72 son haftalrda tansiyon 14 e çıkıyor kendim limonla vs düşürüyorum baş ağrısı nadiren oluyo. Hatta şöyle söyleyeyim hiç durmadan kulaklarım uğulduyo 3 hafta oldu neredeyse aynı düğünden çıkmışım gibi uğulduyo ama hiç durmuyo 7/24. Başlarda bu uğultuyu duydukça başım ağrırdı ama artık alıştım hissetmemeye çalışıyorum. Bi de şunu takip ettim uğultu var ama tansiyon 12 uğultu var ama tansiyon 14. Tansiyon yükslince olan bişey değil hep var. Doktora söyledim tabi de henüz yapılacak bişey yok işte tansiyondan dolayı idrar istedi yarın onu göstericem. Ona göre dahiliyeye yönlendircem demişti. Bir de şeker yüklemesi yapılacak yarın. Çok zorlanır mıyım ki bugün gittiğimde geç oldu o kadar dayanamaz bayılırsın yarın sabah erken gel dedi. Nasıl yapılıyo bu işlemi siz yaptırdınız mı