Beyzahamarat72 şekerde abartılacak bi durum yokmuş rahat şekilde içtim direk yediğim çikolata veya meyve suyu daha şekerli geliyo hatta. Sadece doktor geç geldiği için giriş geç oldu o yüzden riske atmadım aç kaldığım için oturdum bekleme sürelerinde hiç dolaşmadım.