Berna2729 geçmiş olsun öncelikle bende o zamanlarda hastanede yattım protein kaçağı sizinki gibi çıkmıştı tansiyon takibimi düzenli yaptım yediğime içtiğine dikkat ettim düzenli takiplerime gittim.İlkinde preeklampsi geçirdiğim için çok korkmuştum ama şükür 37 haftalığız doğumu bekliyorum.33 haftalık gibiydi yanlış hatırlamıyorsam 24 saatlik idrar yine bakılmıştı 300 ün altına düşmüştü değerim