Benım de öyleydi ultrasonda baktıgımızda kafası sert şekilde hissediliyor göbeğimin orda ayakları aşağı tarafta olduğunu gördük ve gayet normaldi hareketleri, cünkü elleriyle yüzünü falan kapatıyor ya gobegımden gelen vurmalar elleriyle, aşağıdan ve yandan gelen tekmeler ayaklarıyla oluyor.. Bir de 22. Haftalarda çok aşağılardaydı doktorum yatak istirahati önerdi günde en az 3 kez yarım saatlık uzanmamı istedi kendimi yoruyornuşum ama son kontrolde şükür düzelmiş, çekinmeyin doktorunuza herşeyi sorun <3