Anonim2828 merhaba canım doktora gittim hem perinatolog hem kendi doktorum ikiside normal dedi herhangi bir sıkıntı görmedi şükür çok aşağı wuruyor korkuyorum dedim rahim ağzı uzunluğuna baktı gayet iyi dedi bebekte iyi dedi yani bir risk yok dedi. İçim rahatladi. Ben dikkat ettim çok yorulunca ya da araba çok kullanınca aşağı wuruyor normal zamanlarda göbek deliği hizasında.