Ebru_ebru
selam canım gittim ancak yine devlet hastanesi vakasıyla krsı karsıya kaldım 😂 asistan vardı duyuyodum zaten asistanlar bakıyor doktorlar olmuyor diye toplasan 10 saniye bile bakmadı ölçümleriniz zaten yapılmış bi önceki muayene de ölçüm yapmıcam dedi bebek rahime yakın değil dedi kaldırdı pozisyonu iyi mi yani dedim hıhı dedi iyi madem dedim neden olur ki bu bile demek istemedim cunku hic bisey bilmedigi cok belliydi 10 gün önce gittim sonucta en son yine bi ölçüm yapabilirdi mesela kilosunu vs söyleyebilirdi ama resmen kaçtı 🥹