busrax_ Sevgiiss ben diğer gebeliğimde çatlamadan on gün sonra yaptım çok silik çizgi vardı beta 27,5 inşallah bu ayda pozitif görmek nasip olur
AnneeeG1 Benimde bat 2 ama kendimi dinleyerek yola çıktım bu ay 13 çok ağrım sancım vardı girdim sonra 14 ü boş bıraktım 15 girdim gün aşırı devam ettim bakalım hayırlısı olsun hepimiz için inşa Bu ay pozitif leri bol bol görürüz 😂🤲❤️
Ecemyurdakul busrax_ Benim de 2 Mart gözüküyor adetim bakalım nasip hakkımız da hayırlısı olsun ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz arkadaşlarrr 💕☺️🥹🧸🤎
Minervabunny busrax_ temiz bir negatif :’) ya zaten bu ay imkanı yok gibi de neden yapıyorum onu çözemiyorum :D
Nurkl busrax_ benim de öyle inşaallah hayırlı sonuçlar alırız ben kimyasal gebelik yaşadım(6 aydır korunmasız ilişki sonucu ) kimyasaldan sonra daha rahat tutunur dediler hiç korunmadim (doktorum da öyle söyledi)🌸💕 bekliyorum ben de 🌸
busrax_ Nurkl bende 2024 martta ve aralıkta 2 kere kürtaj olmak zorunda kaldım biri boş diğerinde de kalp durmasından dolayı. inşallah güzel haberler alırızz🌸🍀💗
babygirl02 busrax_ bat 3 Mart pazartesi günü aşılama oldum 3 Mart’ta belli olacak bakalım hayırlısı olsun 🥲
Minervabunny busrax_ gerçekten öyle, test yapmayacaktım sözde bu ay, elimde test de yoktu dün sipariş verdim🫠 geç gelir inşallah diye dua ediyorum şimdi ahahahs