busrax_ Kızlar benim yumurtlama üstünden üç gün geçti. Aynı tarihte olanlar var mı? Beraber bekleyelim zaman çabucak geçsin💖 hayırlı güzel sonuçlar alalım 🤲🏻
ermelek1 busrax_ bat3 günaşırı değerlendirmeye çalışıyorum 28’inde doktor gel bakalım dedi bekliyorum bakalım ama yine de bu haftayı da değerlendireceğim
Merveoppp Ben bu ay 13 şubatta çatlatma iğnesi oldum, 1 martta test yapacağım. Beklemedeyim bakalım 🥹💝
Cicek_ Merveoppp bende 8 şubatta oldum yarın sağlık ocağında kan vericem, o zamana kadar reglim başlamazsa tabi inşAllah 🙈
superstar_00 Cimcime30 Benimde bat 3 dün uygulamaya göre yumurtlama günü çok fazla akıntım çok sancım vardı.
Cimcime30 busrax_ gördüm cnm çok şükür ama geç oldu 22.gunde sence geç yumurtlyanda tutma ıhtımalı az mı
superstar_00 Cimcime30 Ben de çok kötüydüm aşırı kasık ağrısı ama normal bir değildi sabahtan gece kadar devam etti.
superstar_00 Cimcime30 Sizinki iyiymiş benim yumırtlama gününden 2 gün önce başladı yumurtlama günü sabah ağrılar tavan gece de devam etti önceki günler de çok ağrım vardı. 😊