busrax_ Nurkl bende 2024 martta ve aralıkta 2 kere kürtaj olmak zorunda kaldım biri boş diğerinde de kalp durmasından dolayı. inşallah güzel haberler alırızz🌸🍀💗
Minervabunny busrax_ yaa başınız sağ olsun🙏♥️ benim de ilk gebeliğim kalp durması sebebiyle sonlandı maalesef Allah tekrarını göstermesin sağlıkla bir an evvel bebislerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏💕
Nurkl busrax_ inşallah ❤️😚 inşallah bu sefer sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🥰🥲 Rabbim nasip etsin
Minervabunny busrax_ gerçekten öyle, test yapmayacaktım sözde bu ay, elimde test de yoktu dün sipariş verdim🫠 geç gelir inşallah diye dua ediyorum şimdi ahahahs
Cimcime30 Minervabunny yok bnm yumurtlayana kadar kupkuruydu yumurtlama zamanı bıttı kesıldı akıntı ama gece ıkı gündür geliyor hemen gecıyor
mrvess Minervabunny ben de aynı durumdayım normalde sadece yumurtalara günlerinde akıntım olurdu şimdi hiç kesilmiyor . Kokusuz ama niye anlamadım
Minervabunny Cimcime30 Aa tabi ama vücudunuzu en iyi siz tanırsınız farklı bir şey oluyorsa bi belirti olabilir belki bilemiyorum bat ne zamandı ya da yumurtlamanızı biliyor musunuz
busrax_ Cimcime30 Yani yumurtlamadan sonraki dönem senin verimsiz evren oluyor. bu dönemde akıntı beyaz krem gibi olur yumurtlamadaki gibi ıslak olmaz
Sevim1902 busrax_ benim de bat 5 mart. 3 kürtajı arka arkaya oldum iki yıl içinde .histeroskopi oldum yapısıklık varmıs.şimdi gebelik bekliyoruz inşallah hepimiz güzl haberler alırız🤲
busrax_ Sevim1902 bende 1 sene içinde 2 kere kürtaj oldum :( inşallah sonraki gebeliklerimiz sağlıklı olur
yasen1 5 Mart benimde ama 3 martta test yapacam trendyoldan alcam gününü hesapladım bakalım nasip Klomen kullandım çatlatma iğnesi bulamadık malesef hepimiz ve tim bekleyenler güzel haberler alır değerlendirmeye devam ediyoruz hayırlısı bakalım
yasen1 busrax_ kactane eczane kactane ilçe aradım yok yok hiç kalmamış herkes arıyormuş mübarek iki yumurtam vardı teki iyi catlamamış kontrolde teki 20 mm oldıgunu öğrendık iğne dedi doktor da yol bulamadık