Benim karışanım olmadı hiç. Ama yine de oğlumun adını karar verince isimliği ile açıklamıştım🙈.
Şu an kızıma hamileyim 31 haftalık. Cinsiyeti 18′de belli olmuştu onu da aynı abisi gibi yapıp açıkladım 💫
Karışaniniz falan var ise direkt kimliği ile göstere göstere açıklayın:)