Nilayy95 hep öyle değil miyiz ya düğün zamanı da öyleydi sürekli her kafadan bir ses hep arada kalmalar falan o yüzden kimse bilmesin en iyisi
Bebeğimizin ismini eşim koydu bende sevdim olur dedim ikinci isim düşündüm ama kabul etmedi tek olsun dedi bende sevdiğim için ses etmedim teyzem de sen normalde sesini çıkaran birisin niye kabul ettin falana girdi 😂
E beğendim ki kabul ettim yani 😒