Merhaba anneler🌸
Biz eşim ile oğlumun ismine karar verdik. Fakat müdahale etmeyin dediğimiz halde ailemiz ve arkadaş çevremiz hangi ismi söylesek soğuttular 🥴
Şimdi bu karar verdiğimiz ismi doğuma kadar söylemeyeceğiz. Benim gibi yapan oldu mu ? Nasıl tepkiler aldınız ?