Gmoli bende ilk haftalarımda aynı sizin gibi vesveseleniyordum.belirti yok bir şey mi oldu diye düşünürdüm.ama vesvese yapmayın valla o vesvese bebek büyüdükçe artıyor sonra.bakın 27 haftalık oldum elhamdülillah yeni yeni vesveselerim geçiyor.kendimize yaptığımız en büyük kötülür bence.hep iyi düşünün,açın inşirah dinleyin bol bol🥰